FORMAN

Prezzo all'ingrosso 2019 Nova Modern Home Furniture Living Room Fabric Sofa Chair

Breve descrizione:

Capacità di fornitura: 2000 Piece / Pieces per Month
Imballaggio è consegna
Portu: Tianjin
Tempu di consegna: Quantità (pezzi) 1 - 50 > 50
Lead time (ghjorni) 30 Da esse negoziatu


Detail di u produttu

Fabbrica

Tags di u produttu

A chjave di u nostru successu hè "Prodotti Boni Qualità, Prezzi Ragiunate è Serviziu Efficiente" per u prezzu all'ingrossu 2019 Nova Modern Home Furniture Living Room Fabric Sofa Chair, Avemu anticipatu di cooperà cun voi intornu à a fundazione di ricumpensa mutuale è di rinfurzà cumunu. .Ùn ti deluderemu mai.
A chjave per u nostru successu hè "Produtti boni di bona qualità, prezzu raghjone è serviziu efficiente".Mobili di Salone Chine è Sedia, Avemu stabilitu "esse un praticante creditable per ottene u sviluppu cuntinuu è l'innuvazione" cum'è u nostru mottu.Vulemu sparte a nostra sperienza cù l'amichi in casa è in l'esteru, cum'è una manera di creà una torta più grande cù i nostri sforzi cumuni.Avemu parechje persone esperte in R & D è accolmu l'ordine OEM.

Nome di u produttu Sedia di salottu Culore Personalizatu
Stile Mobili moderni Locu di u pruduttu Tianjin, Cina
Marca Formanu Materiale PP + Metal + tissu

"Hè sempre statu sentitu chì una sedia ben cuncepita ùn saria micca solu una sedia, ma ancu una opera d'arti chì vale a pena di cullezzione".Cuncepimentu di sediehè una cumpetenza basica per tutti i diseggiani.

In l'anni 1920, dopu à l'emergenza di l'architettura muderna è u stilu di designu, i famosi sedie sò ancu più infiniti.f811 tissu Mordensedia di salottuhè assai attentu à u travagliu è i materiali, l'aspettu di a forma muderna è simplice, seduta dolce è cunfortu, qualità eccellente.Bracket di metallu, solidu è stabile;cuscino di tela, cunfortu è suave.Pò esse usatu cum'è una sedia di caffè,sedia di piacèè una sedia di scrivania, per accumpagnà in u tempu di vacanze.

Usu generale Mobili di casa Numero di mudellu F811
Tipu Mobili di salottu Nome di u produttu sedia di salottu
Imballaggio di mail Y imballaggio 2 pezzi / ctn
Apparizione Moderna MOQ 100 pezzi
Stile Sedia di divertimentu, Morden Feature Ecologicu
Piegata NO Articulu Mobili di salottu

A poltrona F811, crea perfettamenti a chjamata "texture" è "atmosfera" in a vostra casa.Casa minimalista modernasedia di telabackrest segue u cuncettu di design minimalista, linee simplici è liscia, culore calmu è atmosfericu, moda è versatile, schienale ergonomicu è superficia di sediu, più còmode, ma ancu più bella è attrattiva.f811sedia di telaforma generale di basa in stile simplice è unicu, u supportu hè fattu di metallu, a superficia hè liscia è texturizzata, lucida di metallu cù schienale di sedia d'argentu, per creà una atmosfera cunfortu di salottu.I linii sò simplici è lisci, micca solu belli, ma ancu avè una personalità.Cuscini di tela è schienali fatti di morbidi è cunfortu, una seduta eccellente, spazza a fatigue di u travagliu, gode di u piacè di a vita di casa.

Sedia di salottu
Chaise de loisir

Nantu à noi

Tianjin Forman Furniture hè una fabbrica di punta trà u nordu di a Cina chì hè stata stabilita in u 1988 chì furnisce principalmente sedie è tavoli da pranzu.Forman hà una grande squadra di vendita cù più di 10 venditori prufessiunali, cumminendu u modu di vendita in linea è offline, è sempre chì mostranu a capacità di cuncepimentu originale in ogni mostra, più è più clienti consideranu Forman cum'è partene permanente.

A chjave di u nostru successu hè "Prodotti Boni Qualità, Prezzi Ragiunate è Serviziu Efficiente" per u prezzu all'ingrossu 2019 Nova Modern Home Furniture Living Room Fabric Sofa Chair, Avemu anticipatu di cooperà cun voi intornu à a fundazione di ricumpensa mutuale è di rinfurzà cumunu. .Ùn ti deluderemu mai.
prezzu all'ingrossu 2019Mobili di Salone Chine è Sedia, Avemu stabilitu "esse un praticante creditable per ottene u sviluppu cuntinuu è l'innuvazione" cum'è u nostru mottu.Vulemu sparte a nostra sperienza cù l'amichi in casa è in l'esteru, cum'è una manera di creà una torta più grande cù i nostri sforzi cumuni.Avemu parechje persone esperte in R & D è accolmu l'ordine OEM.


  • Previous:
  • Next:

  • Avete interessatu i nostri novi articuli? Tutte e sedie sò u nostru disignu originale.

    Avete sceltu qualchi articuli novi cum'è u vostru prossimu novu ordine?

    Hf19fa235e6054f968187d83d7450f239xHbbcf9923b99e423287c4ab329d7ae8d6jH017914f885fc4c2591d4cca97d2fe726B H76a8593ba09e427580ceb6dfd6854b35BHb9d37208cdd74a3cbf31c4d9048020c6U H0dfa9f94cc9c4ecc999aeecb465c6070m

    Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi