FORMAN

Avete sceltu i divani di u salottu ghjustu?

Oghje vogliu sparte cun voi nantu à umobili di divani mudernicunniscenza, cumpresi u tipu didivani di salottucunsiglii è sfarenti tippi di mètudu di piazzamentu di divani!

L'amichi interessati guardanu inseme!

A, tipi di divani

1. sofà di pelle

Si pò dì chì ucanapé d'angle en cuirhè u preferitu di a vechja generazione, simpricimenti un simbulu di alta !U sofà di pelle hà una bona transpirabilità è dolcezza, ci sentimu assai cunfortu quandu si sentenu, è ùn hè micca faciule da sporcà.In generale, solu u locu in cuntattu cù noi hè pelle, u restu ùn sò micca.

In generale, u sufettu di pelle hè più texturizatu è più classy, ​​cusì u prezzu hè ancu più caru.In ogni casu, u divano di pelle per via di e caratteristiche di u pelle, troppu seccu o umitu accelerà l'anziane, cusì u mantenimentu regulare hè necessariu.

2. Sofà di tela

Se a famiglia hà figlioli o animali domestici, u divano di tela hè u più adattatu!Moltu literariu è caldu!Sofà in tela culurita è splendida, stili diversi è novi, è prezzi moderati, assai pro-persone!Dopu à una certa trasfurmazioni pò ghjunghje sin'à effetti artistica differente, micca solu à u core, ma dinù à scuntrà i nostri bisogni viventi.

U svantaghju hè chì a superficia di u tela hè faciule à brutta, è a pulizia di solitu si trova in u fenomenu di a perdita di culore, a qualità povira ancu apparirà deformazione, cusì attente à cumprà Oh.

Mobili di alta qualità

3. Sofà di legnu

Ovviamente, divano di legnu hè a materia prima principale hè legnu, secondu à a forma di u differente pò esse divisu in parechje categorie di stile, cum'è European, Chinese, American, etc., l 'atmosfera high-end assuluta upscale.

In generale, se u legnu cuntene formaldehyde hè assai difficiuli di evaporà, cusì hè megliu di sceglie u legnu solidu.È u legnu in un ambiente umitu serà assai faciule da deformà, perchè ùn mette micca in lochi troppu umidi, è ùn mette in lochi troppu secchi, cum'è vicinu à u calefactor.

4. Sofà rattan

Cunnisciuta ancu com'è sofà di rattan, preparatu cù materiale di rattan naturali, bellu è generoso.Tutti dui cù un stile audace è eleganti, senza perde e caratteristiche naturali è rinfrescanti.Ma u megliu superficia à fà un bonu travagliu di oiling anti-currusioni, è l 'ambienti ùn hè troppu secca, altrimenti ùn hè micca favurevuli à u mantenimentu di u divano, pruvucannu frattura è altri fenomeni Oh!

Design Mobili

Siconda, u sofà di diversi tipi di casa

1. Salone di 15-20 metri quadrati

A casa chjuca hè, sicuru, a ricerca di caratteristiche pratiche un pocu più.Dunque hè cunsigliatu di utilizà solu un divano di funzione di almacenamento Oh!Dimensione di u sofà cunsigliatu: 1260-1500 mm.

2. 20-25salone

Stu tipu di casa appartene à u mediu, in generale in 70-100 metri quatratu sò quasi cusì grande salottu, più adattatu per un divano doppiu o triplu, pare apertu alcuni!Dimensione di u sofà cunsigliatu: 1750-1960 mm.

3. più di 25 metri quatratu salottu

Stu tipu di salottu hè in fondu più di 100 metri quadrati di u tipu di casa!Quì, in fondu, cum'è quale divano per sceglie ciò chì divano!A dimensione di 2280-2440mm o più pò esse stallata.

U mudellu hà ancu un quadratu, adattatu per u chat di festa tipu di oh!Pudete ancu sceglie u divano d'angle, risparmià spaziu è bella!


Tempu di Postu: Jan-09-2023