FORMAN

Cumu si deve esse pulita è mantenuta i mobili di plastica esterni?

Ci sò parechji tippi di materiali permobili outdoor, cum'è durablemobili di metallu, mobili di rattan retro, mobili di legnu classicu è eleganti è mobili di plastica affordabbli, etc. U focu di pulizia hè pocu sfarente cù diversi materiali.

Cù a scarsità di risorse di legnu crudu, più è più prudutti di legnu d'imitazione sò apparsu in u mercatu, cum'è u legnu plasticu, u legnu plasticu è altri mobili plastichi.In particulare u mobili di plastica cun un sensu di designu, accumpagnatu da u so prezzu prezzu, hè diventatu rapidamente populari trà u publicu.

Mobili di plasticahè u materiale più faciule da pulizziari, è un pulitore domesticu simplice è suave farà, cum'è mischjà 1/2 tazza di bicarbonate di soda cù 1 gallone d'acqua calda, o 3 cucchiai di sapone per piatti (cù bleach ligeru) mischju cù 1 gallone d'acqua calda. usu acqua calda.Per i mobili di plastica culurita, mischjà 1/4 tazza d'acitu cù 1 quart d'acqua calda.Asciugà cun un pannu in microfibra umitu cù detergente.

Sedia da pranzu in plastica cù braccia

Per e macchie stubborn, sguassate cù un rag nettu dampened cù l'acitu biancu distillatu.Pudete ancu aduprà baking soda sprinkled nantu à una spugna umida cum'è un abrasivu ligeru per sguassà e macchie, ma attente à ùn scratch a superficia plastica.

Evite l'usu di detergenti abrasivi, cum'è u cloru, chì ponu dannà u plasticu.

Tianjin Forman Furniture hè una fabbrica di punta trà u nordu di a Cina chì hè stata stabilita in u 1988 chì furnisce principalmente sedie è tavoli da pranzu.Forman hà una grande squadra di vendita cù più di 10 venditori prufessiunali, cumminendu u modu di vendita in linea è offline, è sempre chì mostranu a capacità di cuncepimentu originale in ogni mostra, più è più clienti consideranu Forman cum'è un partner permanente. A distribuzione di u mercatu hè 40% in Europa. , 30% in USA, 15% in Sudamerica, 10% in Asia, 5% in altri paesi.FORMAN hà più di 30000 metri quadrati, pussede 16 setti di macchine à iniezione è 20 punzonatrici, l'equipaggiu più avanzatu cum'è u robot di saldatura è u robot di stampaggio a iniezione sò digià appiicati à a linea di produzzione.,chì hà migliuratu assai a precisione di u muffa è l'efficienza di a produzzione.


Tempu di Postu: Mar-15-2023