FORMAN

Cumu pulisce i mobili esterni in rattan

Mobili esternihè esposta à l'esternu per un bellu pezzu, è u ventu è a pioggia inevitabbilmente seranu contaminati da a polvera è a terra.

Per mantene i vostri mobili di l'esternu belli è in ordine, a pulizia regulare hè chjave.Hè ricumandemu chì i mobili esterni sò puliti almenu 4 volte à l'annu: una volta à u principiu di l'estiu è a fini di l'estiu, è 2 volte più in trà.U clima hè chiuvutu è umitu in l'invernu, cusì u mobili deve esse spustatu in casa per u almacenamentu.U metudu di pulizziari di u mobili outdoor hà ancu bisognu di cunsiderà u materiale di u mobili.Permettemu di presentà cumu si pulisce i mobili esterni di rattan.

U mobili in rattan hè ligeru è duru, frescu è respirabile.Mette u rattantavule è sedie da pranzul'esternu creerà istantaneamente un stile di vacanze pigro.Hè un mobili indispensabile per parechji giardini esterni.

Sedia di canna di plastica

U mobili in rattan hà una varietà di materiali naturali è plastichi.I materiali naturali, cum'è rattan, rattan o bambù, ponu assorbe l'umidità in ambienti piovosi o umidi, ma a so capacità di resistà à i raghji ultravioletti hè estremamente povera, è sò propensi à a decolorazione o a deformazione quandu sò spessu esposti à u sole o posti in alta temperatura. ambienti di temperatura.Per quessa, hè megliu di sviluppà l'abitudine di mette fora in un locu cù l'ombra di u tettu o di trasfurmà in casa per u almacenamentu quandu ùn hè micca in usu.

Mobili di rattan plastica cum'èSedia di canna di plastica pò prevene l'umidità, l'anziane è l'insetti, è hè relativamente faciule di mantene.

I gestori di i prudutti di i fabricatori di mobili suggerisce chì per mantene i mobili di rattan all'apertu chì parenu novi, hè megliu aduprà una spazzola di setole di nylon suave per sguassà a terra è i detriti.Hè assai simplice per ghjudicà a dulcezza di a spazzola di nylon.Hè adattatu per a dolcezza di u spazzole di denti chì utilizate per lavà i denti.Hè ancu sicuru per a pulizia di mobili di rattan.A pulizia di ogni ghjornu pò esse fatta da sguassate a polvera è a terra cun un pannu umitu.


Tempu di post: 13-mar-2023