FORMAN

Cume Mantene i Mobili Metalli Outdoor

In più di fiori è piante, u patiu di una casa muderna hà una altra funzione di rilassazione.Mobili esternihè cusì diventatu un equipamentu indispensabile per u disignu di u giardinu.Eccu una introduzione à cumu mantene u mobili di metallo.

I materiali cumunimenti utilizati per u mobili in metallo per l'esterno sò l'alea d'aluminiu è parechji prudutti di ferru, chì sò durable è faciuli di pulisce è di mantene.Ma fate attenzione à u metudu di pulizia curretta per mantene u splendore unicu di metallu.

mobili di metallu

I mobili d'aluminiu sò spessu usati per i banchi esterni,sedie da pranzu.Prima di lavà, sguassate tutti i cuscini di sedia, i cuscini di schienale in modu chì tutti i frames d'aluminiu ponu esse puliti.Per a pulizia di ogni ghjornu, aduprate un pannu in microfibra o una spugna suave cù un detergente neutru per sguassate delicatamente e macchie, poi sciacquate cù acqua.

U mobili d'aluminiu hè più paura di l'oxidazione.Se si trova l'ossidazione, aduprate pasta di lucidatura di metalli o l'acitu biancu è l'acqua in una proporzione di 1: 1 per sguassà i difetti prima di pulisce.Evite aduprà detergenti alkalini cum'è l'ammonia, l'ossidazione serà più seriu.

U mobili di ferru forgiatu hè populari trà i mobili di ferru per a so durabilità più grande.Basta aduprà una spazzola di spugna molle è una suluzione di pulizia di l'acitu biancu (rapportu 1: 1 di l'acitu biancu è l'acqua) per spazzola tutta l'area, è poi sguassate a terra cun una spugna umida.Innota chì i prudutti di ferru forgiatu sò a paura di graffi.Ùn aduprate micca detergenti à l'acidu forte o qualsiasi arnesi chì scratch.

Grande sedia di plastica

Quandu i mobili di ferru generale si trovanu arrugginiti o dipinti, aduprate carta di vetra fina per asciugà delicatamente e macchie di ruggine, dopu aduprate una gasa o un pannu di microfibra immersa in alcolu industriale per sguassate i filamenti di ferru;poi applicà pittura anti-ruggina per prutezzione.Dopu chì i mobili di ferru forgiatu sò puliti, applicà una strata di cera di vittura per prutegge;I mobili di ghisa deve esse cuparti cù 2 strati di cera di vittura.

In corta, tuttimobili di metalluhà paura di a corrosione, per quessa, evite l'usu di detergenti acidi o alkali forti durante a pulizia, è evite scontri è graffi nantu à a capa di prutezzione di a superficia durante a manipulazione.


Tempu di Postu: Mar-10-2023