FORMAN

Sofà di salottu hè megliu micca cumprà quale?

Sofà hè l'anima di u salottu, sceglite u dirittu, à pusà à tempu còmode è durable;ùn hà sceltu u dirittu, micca solu à pusà incòmode, è ogni ghjornu per vede si sentenu distrattu.

Perchè ùn aghju micca sceltu un bon divano, mi sò dispiace avà.Sè vo decorate di novu,sofà di salottus Ùn deve micca cumprà questi, micca solu per salvà soldi, ma ancu per fà a famiglia cunfortu.

Ùn cumprà micca un sufettu altu

Ancu s'è u backrest hè altu, a ghjente pò stà cunfortu nantu à questu, ma l'aspettu generale di stu divano hè assai gonfiatu, spaziu più occupatu.Allora cumprà un sufettu, mi puseraghju è stendu secondu l'abitudini persunali per sceglie l'altitudine ghjustu di u sufettu.

In generale, l'altitudine di u spalle di u divano hè mantinutu à circa 45 cm-55 cm, simplice è generoso, pusatu nantu à questu ghjustu.

Sofà 2 posti

Ùn cumprà micca un divano cortu

U fondu di u sufettu curtu stà abbastanza altu, faciule per furmà un angulu sanitariu.U sofà di a mo famiglia hè un pede cortu, u risultatu di ogni volta a salute, avemu da fà un grande fustige per spustà u divano, super laborious.Cumprate un sufettu di novu, assicuratevi di sceglie un mudellu di pede altu, almenu 12-15 cm di spaziu, faciule da pulisce dopu.

Ùn cumprà micca un divano pienu di cuttuni di bambola

A bassa densità di cuttuni di bambola, poca resistenza, un divano sedutu per un bellu pezzu hè faciule per furmà un colapsu, assai affettanu u cunfortu.Per sceglie un riempimentu di spugna d'alta densità, cum'è una spugna 45D, morbida è moderata, micca faciule da deformazione, un divano à pusà si senti megliu.

In più di u riempimentu di spugna, parechji divani high-end anu ancu aduprà riempimentu in giù, traspirante, più morbidu, micca faciule da deformà.Di sicuru, u prezzu di questudivano mudernu hè ancu relativamente altu, u budget hè abbastanza per cunsiderà.

Ùn cumprà micca un divano di primavera indipendente

A primavera hè un cumpunente di sustegnu impurtante in u divano, ancu s'è a primavera indipendente ùn interferiscenu micca cù a prossima persona, ma a so prestazione di supportu generale, u risicu di intrappulà dopu altu.Per cumprà un sufettu cù surghjenti di serpentina + bandage, forte capacità portante, longa vita di serviziu.

Sofà mudernu

Ùn cumprà micca u fondu sigillatu non-tessutudivano

A copertina invechjata, un puzzicheghju nantu à a pausa

A copertina posteriore ùn pò mai cumprà micca tissuti, nè forti è faciuli di età.Cumprate u sufettu di novu, fate attenzione à u materiale di a tappa posteriore, a megliu scelta di tela parapluie, durable è micca faciule à male, costu-efficace.


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022