FORMAN

Ùn si pò Ignurà a Pulizia è Mantenimentu di a Sedia di Dining

Sedie da pranzusò cumunamenti usati mobili in a nostra vita, ancu s'è i sedie di pranzu generale ùn sò micca caru, ma perchè a tavola di pranzu è sedie hè induve manghjemu ogni ghjornu, cusì i sedie di pranzu sò faciuli pè ottene grassu o altre macchie, cusì ancu s'è i sedie di pranzu. ùn sò micca mobili preziosi, ùn pudemu micca rilassate u so mantenimentu è a pulizia.

Pulizia di sedie da pranzu in legnu solidu

Solidusedie da pranzu in legnusò articulati à lascià parechje lacune, cù u tempu faciuli à accumulà assai di polvara, pudete aduprà a spazzola di miele in polvere per spazzà delicatamente a polvera, è dopu aduprà l'aspiratore per lavà.Si deve esse nutatu chì u solidu generaletavola da pranzu in legnue sedie sò particularmente faciuli à esse scratched, tantu esse sicuru d'ùn aduprà arnesi duru sharp à pulizziari o scrape i cuciture, in a pulizia deve dinù pruvà à aduprà menu acqua, dip u rag à pocu bagnatu, asciugà a terra oghje.Dopu à asciugà, sicca rapidamente e macchie d'acqua cù un rag seccu per assicurà chì a superficia di e sedie di pranzu di lignu secca, perchè u legnu ùn hè micca danatu, allargendu a vita di u so usu.

sedia da pranzu in legnu

Pulizia di sedie da pranzu in plastica

Sedie da pranzu in plastica, hà una piccula lacuna, in generale in a pittura pruvarà à riempie u gap, cusì u trasfurmazioni di u gap hè più simplice cà e sedie di pranzu in legnu solidu, basta aduprà a spazzola in polvere di miele per spazzola delicatamente a polvera o immersa in acqua per pulisce. u gap, in a superficia asciugà, puru siddu sedie da pranzu plastica chè sedie da pranzu in legnu cù resistenza à l'acqua, ma ancu ùn pò esse sguassate cù un rag umitu dopu à lassari l'aria secca, chì lasciarà macchie d'acqua nantu à a superficia di l'acqua.Sedie da pranzu in plastica PP.Per quessa, dopu à asciugà rapidamente sedie di pranzu asciuttu cù un rag seccu, macchie di oliu più stubborn, pudete aduprà u cleaner per aiutà à sguassà, ma attenti à ùn sceglie u cleaner vi corrode u plasticu.

Sedia da pranzu in plastica

Fate un SPA di u corpu tutale per sedie da pranzu

Considerazioni di pulizia di sedie da pranzu

Prima, pulite utavola di pranzu è sediacrevices, pudete aduprà a spazzola di miele in polvere, i crevices in a spazzola di terra, è dopu l'aspiratore per succhià.

Siconda, a pulizia deve esse menu acqua, sguassate regularmente cun un pannu ligeramente umitu cù un detergente ligeru, è poi secca è pulisce cù un pappu pulitu.

Terzu, in ordine per evitari macchie oliu difficiuli à caccià, vi putissi vulete aduprà u coperchio sedia a prutezzione di i vostri sedie amatu, quandu accidentalmente brutta, simpricimenti caccià u coperchio sedia, còmuda è facile à pulisce, sedie pranzu più non-injurious.


Tempu di Postu: Dec-06-2022