FORMAN

Cumu organizà i mobili di u salottu hè megliu

Sè vo cumprà un divano dopu à a fine di a cunfigurazione di umobili di salottu, Pare sempre esse pocu di gustu di personalità.Se a casa ùn hè micca particularmente chjuca, hè megliu di sceglie una sedia sola da u mercatu di novu per u divano cù.

A, L'usu di a sedia di u divano di u salottu

Avemu di solitu pusatu intornu à u tavulinu in u salottu, a manu pò ghjunghje sin'à u tavulinu, ma dinù còmuda à pusà attornu è chat, cusì vi aghjunghje un altru sedia nant'à i dui lati di u divano dritta fila.Questu hè di definisce a zona di u salottu, perchè u spaziu hè più cumpletu.

Quandu u salottu hà bisognu di accoglie una decina di persone, occupendu un spaziu pocu, i taburete tondi ponu esse utili.

Sedie singuli ponu esse flessibili per creà una personalità distintiva.Quasi ogni famiglia almenu unasedia di salottu di piacè, assai larga gamma di usi.

B, L'acquistu di sedia di salottu Leisure

1. Diversi culori, materiali

Sofa chì currisponde à sedie di salottu casuale sò troppu populari, avemu bisognu di sceglie secondu u stilu di salottu cù u divano in più.Hè cunsigliatu di cumpràsedia di telacù divani di diversi culori è materiali, i toni brillanti lucali ponu evoca sia a vita vivace di u salottu, ma ancu per mostrà u gustu di u pruprietariu in parechji aspetti.

2. Diversi stili di compra

Sedia unica in u stilu classicu, ci hè un sediu unicu, braccioli è cuscinu di spalle.Se ci hè digià un inseme di cumminazzioni di divani, per evità una sedia sola parziale di scatula.

Sedia di sofà di salottu

F811 poltrona alta schiena, stu splendidu daretu permette à a testa pò dinù arrivare cunfortu appoggiata, adattatu per creà una atmosfera literaria.

https://www.formanjj.com/fabric-upholstered-dining-chairs-with-arms-f802-f-product/

F802-F sedia per divani cù schienale tondo, schienale solidu avvoltu intornu à u sediu in una forma compatta per mette in risaltu l'eleganza di l'atmosfera.

https://www.formanjj.com/leisure-living-room-chair-with-metal-leg-f832-product/

U classicu F832 di Forman, apparenza bella è elegante, a sedia hè bassa, e persone petite si sentenu cunfortu, cusì hè assai amata da e donne.A so dimensione hè ligera, ancu in un picculu salottu ùn hè micca troppu affollatu.

Sedia dritta senza braccia, faciule da spustà, più comunmente usata in a sala di pranzu.Parechje stili di designer derivativi ponu creà un sensu diversu di bellezza per u spaziu, ancu adattatu per l'embellishment vicinu à u sufettu.

https://www.formanjj.com/plastic-stool-chair-c-3-product/

A forma rotonda di sgabello di design C-3 hè ideale cum'è opzione di sedia di salvezza.A volte pò ancu diventà una tavola laterale o ornamenti spaziali.

C, A sedia unica cù

I divani di u salottu ùn sò micca voluminosi cum'è i divani, ponu sempre aghjustà l'area di u locu, induve avete bisognu di spustà induve.

1. in u spaziu, spaziu indipendente

In l'angulu di a stanza, accantu à a libreria, u balcone illuminatu da u sole è altri anguli, pudete aduprà una o duie sedie singuli cù una piccula tavola di caffè, cumpostu di divertimentu, lettura, chatte è sole in un spaziu privatu è esclusivu.

2. Invece di un divano, mette inseme un culurite

L'aspettu di u salottu dipende da cumu l'utilizamu, qualchì volta, uni pochi di sedie uniche ponu rimpiazzà u grande divano in u salottu.L'usu di diversi stili di cumminazzioni di sedie di tela, un picculu salottu pò fà facilmente mischjà è abbinate.


Tempu di Postu: Feb-23-2023