FORMAN

Living Room Furniture Sofa Cumu sceglie

U single F813 di Formancanapé en tissuhè ligeru è còmode, faciule da portà, è micca cusì voluminoso cum'è i divani cunvinziunali.f813 hè particularmente adattatu cum'èmobili di salottuper i picculi famiglie.A piccula impronta è l'aspettu simplice è compactu permettenu di adattà in una varietà di stili di salotti.

Sofa Chair

U cuscinu è u schienale di F813 sò morbidi è còmode, è pò esse appiicatu per rilassate è còmode quandu si riposu.I braccioli di a sedia sò un disignu scavatu, chì ùn farà micca chì a ghjente si sente suffocata.I gammi di u sofa fatti di metallu ponu sustene bè u divano sanu è anu una alta stabilità.

F811sedia di divanocù u so propiu disignu frescu è originale, ma a fama si sparse rapidamente.

Quandu aghju vistu questusedia di patio in plasticadi F811, u mo primu pensamentu era "chì un divano per a meditazione", hè statu cuncepitu per e persone cum'è mè chì amanu à pusà a gambe incruciate.I bracciu sò scurciati à u massimu, ma anu sempre a funzione di supportu.

Sofà di tela

U disignu di a gamba di metallu face chì stu divano pare più ligeru è ùn perde micca pesu, vicinu à a direzzione posteriore di a basa inclinata in fondu, ma ancu assicura cumplettamente u cunfortu è a stabilità di u divano, cusì vi piacerà à pusà un pocu.

In ogni casu, ciò chì mi face più entusiasmu hè a paleta di culore di Forman, u culore hè caldu, ma micca troppu monotonu.Hè sempre faciule da mischjà in diversi ambienti è aghjunghje un toccu di culore à a stanza senza esse intrusiva, è hè ugualmente adattatu permobili outdoor.

F813 # hè aSofà 2 postiallargatu da F813, chì riplica perfettamente i vantaghji di F813 in termini di ligerezza è versatilità, è aumenta assai l'area utilizable, chì permette à e persone di pusà o sdraia, facendu più còmode.

Mobili di salottu

F813 # pò esse cumminatu cù un divano di tela F813 in un set, cù inseme per decorate a stanza, l'adattabilità hè più forte.


Tempu di Postu: Feb-13-2023