FORMAN

Chì ghjè u rolu di i Chairs Lounge Moderni?

Un stilu è lucechaise longuein casa, u spaziu hà da creà più pussibulità, ogni angulu pò diventà un locu per rilassate, guarì u corpu è a mente quandu hè stancu, pigri per dà fiducia è cunfortu, picculi artefatti, grande magia!

F802-F di Formansedia di telain generale bella è generosa, assai elegante.A sedia da salotto sceglie un materiale di velluto testurizatu cù una cornice metallica, u schienale arrotondatu è e linee di cornice affilate si ritruccanu, chì mostra F802-F dettagli squisiti è i contorni, i braccioli è i schienali sò autonomi, scagliati, aghjunghjendu a morbidezza è u cunfortu di u salottu. chaise longue.

Chaise en tissu

F816-PUchaise longuehè un pruduttu di mobili fattu da Forman cù curve eleganti, tuttu hè pienu di eleganza è moda, diventa facilmente un travagliu classicu di focu spaziu di salottu.A sedia f816-PU usa una basa di plastica ecologica per sustene a struttura di imbottitura morbida coperta di pelle, creendu un sensu di forma artistica assai cuntempuranea, cù cuscini morbidi, facendu usedia di pelletramindui belli è còmode.

Sedia Pu di alta qualità

U BV-Lchaise longuehè una continuazione perfetta di u stilu creativo di a marca Forman è a filosofia di disignu.Una chaise longue auto-sauvage avec un motif de surface qui évoque un esprit sauvage et sensuel, la tapisserie en cuir de la chaise longue ajoute un charme résistant et inflexible à l'ensemble, tandis que les pieds en métal brillant créent une atmosphère brillante, luxueuse et glamour.

Sedia Pu di alta qualità

Diversi ambienti utilizanu diverse sedie di salotto, ma ancu diverse umore, ogni sedia di salotto hà una visione unica di u designer.

Forman s'impegna à furnisce à ogni cliente una sedia di bona qualità à un bonu prezzu, in modu chì i clienti ponu utilizà a sedia cunfortu è tranquillità.

Tianjin Forman Furniture hè una fabbrica di punta trà u nordu di a Cina chì hè stata stabilita in u 1988 chì furnisce principalmente sedie è tavoli da pranzu.Forman hà una grande squadra di vendita cù più di 10 venditori prufessiunali, cumminendu u modu di vendita in linea è offline, è sempre dimustrà a capacità di cuncepimentu originale in ogni mostra, più è più clienti consideranu Forman cum'è un cumpagnu permanente.


Tempu di pubblicazione: 31-oct-2022