FORMAN

Sicondu u Gradu Facile da Pulisce Di Scelta di Tavola di Dining

Quandu sceglitetavula di pranzuè sedie, cunsiderà s'ellu u materiale di u tavulinu di pranzu hè anti-corrusione resistente à l'usura faciule da piglià cura, dopu à tuttu, avemu spessu manghjatu nantu à questu, faciule da macchia cù l'oliu, se a pulizia hè assai fastidiosa, affettarà l'effettu generale. di a tavola di pranzu è e sedie.

(1) materiale di marmura

Sedie in pelle di cunfigurazione di scrivania in materiale di marmura, dendu una cumminazione di sensazione dura è dolce.È u lustru caldu di marmaru palesa u temperamentu nobile, è u materiale di marmura hè assai boni di pulizia, una volta macchiata cù oliu o polvera, etc., cù una pulita umida pulita nantu à a pulita.

2Materiale di vetru

Tavola di pranzu di vetru temperatu nantu à u mercatu hè ancu di più, stu materiale pò esse assai bonu cù altre cumminazzioni di materiale, linee concisi è chjaru è effetti visuali trasparenti.Impurtante, u materiale di vetru hè ancu relativamente faciule di cura, quandu ci hè oliu nantu à a tavula, cù un rag cù detergente scrubbing clean as new.

tavula di pranzu

3) Legnu solidu

A tavola è e sedie in legnu solidu anu una struttura calda è spessa, una struttura naturali è bella, è a superficia hè ancu liscia è liscia.È avà assai tavulinu di legnu solidu è sedie nantu à a superficia di una strata di laca trasparente, culore luminoso, bona stabilità, liscia è resistente à l'usura, a pulizia hè ancu assai còmuda.Cum'è frassini, betula è altre tavule di legnu solidu sò una bona scelta, bella è faciule di pulisce.

4) Materiale di ferru

In più di i materiali di sopra, ci sò tavulinu di ferru in acciaio inox, stu materiale ùn hè micca usatu assai.Ma sta tavola di pranzu di materiale hè più di moda è di tendenza, è u pruduttu hè forte è durable, ma ancu megliu per fà a pulizia, hè un tipu assai forte è durable di tavola di pranzu, soprattuttu per a ricerca di personalità di arredamentu di casa i ghjovani sceglienu di utilizà. !

Riassuntu:marmuratavola da pranzu è sediee tavulinu è sedie di vetru sò assai faciuli di pulisce, assai adattati per l'amichi chì spessu cenanu in casa per sceglie;è legnu solidu paragunatu à marmura è vetru, facile à pulizziari ligeramente debbuli, ore di travagliu sò più fissu, hannu tempu à piglià cura di i ghjovani amichi pò pruvà.È di solitu raramenti cena in casa, è a ricerca di a vita persunalizata di l'amichi pò cunsiderà a tavola di pranzu di ferru è sedie, pò esse più pratica Oh!


Tempu di Postu: 31-Jan-2023